Ge mig styrka! 6/3

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra och jag mår lite bättre än igår :) Fy fanken säger jag bara! När kag satte mig i bilen ville den inte gå igång och jag blev mer eller mindre stillastående, kul va?! Jag hade bestämt en lunch med en vän och där stod jag och NEJ! En promenad finns inte i min värld, dessutom hade jag på mig klackar, hallå?! Så runt 21:30 kom jag till insikt att en ny bil ska snart vara införskaffat... Dessutom fyller jag år denna månaden och något säger mig att jag får dras med Rödan ett litet tag till sen är det hejdå och ha det så skoj på skroten, haha! Skulle egentligen avvakta med bil tills jag fått besked gällande min bröstoperation, men efter gårdagen finns inga tvivel om saken! Jag är glad att det hände då och inte när jag skulle till jobbet eller på ett viktigt möte liksom, då vet jag inte vad jag hade gjort eller jo bränt upp skiten, haha! Nu blir det göra sig iordning och sedan ska jag och kika kärra, fått nog med allt krångel nu, hihi ^^ Bloggar mer sen igen, puss på er!