1 Mars

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott! Själv vaknade jag för ett bra tag sen och började min dag med att släppa ut lillen. Melodifestivalen igår och vad väl inte direkt överlycklig eler förvånad över resultatet direkt... En rutinerad artist som räddar sig med snyggt nr men en dessvärre sämre låt och ett boyband som hade bra låt och bra röster men mer eller mindre såg ut som döda fiskar på scenen, haha! Min personliga favorit var Dinah Nah, älskade låten och riktigt tråkigt att hon bara gick till andra chansen.... Hoppas däremot hon byter ut sin outfit till något betydligt snyggare! Aja nog om detta, nu ska jag äta lite frukost och sen blir det sätta sig med lite jobb. Men ändå ett grattis till dom som gick vidare även om låten eller framträdet kanske inte föll mig i smaken :)