Längtar!

Hej på er, asså blääää vilket tråkigt väder det är ute... Fast andra sidan råka jag somna till så sak samma egentligen, men ändå, haha! Fick också reda på att tidningen med min senaste intervju kom ut tidigare idag, as häftigt! Dock verkar den inte kommit upp på deras hemsida, men så fort den gjort det lovar jag publicera den! Jag blev iaf jätte nöjd med text och bilderna! Ska försöka undvika gå i stan allt för mycket iAd av 2 skäl 1 det regnar och 2 låta Skövdebona smälta den senaste nyheten med mig på första sidan, haha! Nu blir det att snart göra sig iordning för lite jobb och så hörs vi mer sen igen, puss på er!



1 J.L:

skriven

Är förhållandevis fördomsfri när det kommer till hur olika individers "läggning" eller kön man identifierar sig med. :-)
Tycker du verkar vara en frän brud och hoppas att vi skövdebor kan acceptera dig.
Med tanke på artikel i tidningen som landade igår så förstår jag att det varit någon dans på rosor.
Lycka till! ;-)

2 Molly Nilsson

skriven

Det var väldigt fint sagt av dig och hitills har Skövdebona bemött mig väldigt väl och hitlls nöjer jag mig med det :)