So sweet!

Hej på er, dåså är man hemma efter en super duper mysig dag på stan ihop med Challan och fått en hel del fixat. Har bokat tid för extension och även bokat in lillen för klippning nästan vecka. Vädret har verkligen varit super och vi unnade oss en mysig fika i solen, riktigt skönt! Dock missade jag att lägga ner mina brillor i väskan vilket resulterade att jag inte såg lika fab ut som jag egentligen borde soliga dagar som dessa, haha! Skämt och sido, en mysig dag, hann dock inte kika kamera men får försöka hinna med det imorgon eller till helge!

Tänkte också passa på att visa Gucc nya fliströja jag fick he, för någon vecka sen, visst är den inte super söt och jag dör varje gång jag ser den, hihi ^^ Älskar den lilla kaninen som sitter på sidan och dessutom verkar hon tycka om den, vilket är ett litet extra plus :)




1 Frida:

skriven

Så söt!
Vad är det för ras? =)