Veckans Planer!

Hej på er alla sötnosar, dåsås kommer veckans schema tillslut upp och ledsen att jag är sen som vanlig, men ni har väl börjat vänja er mer eller mindre, haha! Måste bli skärpning med detta, tips är jätte bra om ni har hur man undviker skjuta upp saker! :) Nedan ser ni Veckans Planer och tycker själv det ser ut som en himla härlig vecka! Eftersom jag duktigt nog glömt att boka tid för Gucc vet jag inte om jag kommer få en tid nu på Tisdag =S Men helt klart mitt eget fel... Kommer eventuellt få hem lillens nya kläder och lägtar massor! Annars ser veckan ut som vanligt om man bortser från att jag ska på radiointervju imorgon GAAAH! As nervös, haha! Så imorgon någon gång efter kl 08:00 kommer jag bli intervjuad av SR-radio Skaraborg och för er som inte bor i dessa treakter kan ni ladda ner SR-appen och sedan väljer ni P4 Skaraborg, hihi ^^ Ska upp extra tidigt imorgon för att gardera mig så jag kommer i tid och hinner köpa mig en Red Bull, haha! Nu blir det kika film innan jag kryper till kojs och så hörs vi mer imorgon i bilen, radion eller mobilen, puss på er!