Blir så less!

Det västa jag vet är när personer kommer fram på krogen och som känner igen mig och vill veta både vad jag tjänar och hur mycket jag spenderar etc. Asså vart finner dessa knasbollar glädje över detta?! För att sedan säga att det jag gör ändå inte är ett ritkgit jobb och att jag borde skaffa mig ett ritkgit jobb...

Detta kan få mig bli så förbannad och ibland undrar jag om folk tror mina inlägg sköter sig själv?! Att uppdatera minst 3 - 5 gånger om dagen tar TID! Inläggen skriver inte sig själva och jag måste alltid ligga steget före OM något inlägg inte kommer upp som det ska.Att gå på möten tar sin tid, att hämta ut paket sin, käka ute och avbryta med att blogga och fota tar sin tid, ALLT tar tid och jag tävlar ofta med klockan...

Jag gnäller egentligen inte utan villge folk en inblick hur jag faktiskt har det, jag är sällan hemma och när jag väl är det sitter jag framför tv:n undertiden jag fixar något inlägg. Att alltid har något att skriva om är inte det enklaste och ibland får man hjärnsläpp, haha!

Att blogga är som vilket jobb som helst, bara att det har lite andra förutsättningar och kräver lite planering. Mina planer gör jag inte bara för det är skojs skull, det gör jag för att själv komma ihåg saker jag MÅSTE få gjort etc. Hoppas ni förstår, men detta jobb som många andra har sina för ock nackdelar :)