Första frosten! 20/11

Go morgon alla finisar, hoppas allt är fint med er för med mig är det bara super! Solen skiner och den första riktiga frosten har även kommit. Nog för jag avskyr kyla, men lite mysigt är det faktiskt, hihi ^^Uppdateringen igår blev inte som jag tänkt mig, men hade verkligen fullt upp! Iaf kommer videon som skulle upp igår får komma upp idag isället :)

Det som sker för dagen är att jag ska träffa en kompis i stan kl 14:00, eventuell ett bankmöte, spela in podden, gymmet senare ikväll, spela in och redigera dagens och morgondagens video. En dag med en hel del at göra med andra ord, super! Skulle egentligen bli intervjuad och fotograferad idag, men det kom upp något i vägen för dem vilkett gjorde att vi får ta det nästa vecka! Sånt händer även mig så har all förståelse :) Men innan jag gör något anna ska jag äta lite frukost och så hörs vi mer sen igen, puss på er!