Full träff!

Hej på er alla finisar, dåså är man hemma hos föräldrarna och var GALET länge sen jag var här senast, men antar det är en stor del till att bli vuxen?! =S Passade också på att köpa min farsdagpresent och tycker själv jag fick till det himla bra :) Tydligen hade Papi pratat om att skaffa något liknande, vilket jag var helt omedveten om så fick in en riktig full träff =D

Nu ska jag ladda upp inför släktträffen som börjar kl 18:00 och tror det kommer bli super skoj. Varje gång hamnar vi inom poletik och jag som är moderat har mina åsikter och dom som inte är det har sina, galet, haha! Sist fick vi räcka upp händerna för att alla skulle få säga sitt, sjukt va, haha!



1 Celine och Madeleine:

skriven

Hej Molly!
Först och främst vill vi bara säga att du är en stor inspiration till hbtq-kulturen, så hatten av för det!
Vi skulle jättegärna vilja fotografera dig till vårt gymnasiearbete. Vi går alltså sista året på Västerhöjdsgymnasiet i Skövde. Syftet är att lyfta fram det bekväma hos kvinnor på ett vackert sätt. Hör gärna av dig via PM på Facebook till Celine Andersson eller Madeleine Englund för mer information. Eller också via mejl [email protected], [email protected].

Tack på förhand!