Hemma hos föräldrarna! 15/11

Go eftermiddag alla bloggläsare, dåså är man hemma hos föräldrarna och har rätt nyligen fått i mitt löshår, så himla skönt! Allt har gått fint och verkligen super nöjd! Denna gången röckte allt löshår iaf, haha! Slänger upp en bild antingen senare ikväll eller imorgon på hur det blev, själv är jag iaf super nöjd!

Till något mindre skoj, jag har verkligen blivit super dålig på att uppdatera på helgerna... Jag försöker verkligen publicera 4 inlägg varje dag, men glömmer alltid av... Dessutom är det skönt att vara lite "ledig" för engångs skull! Måste verkligen få in detta mer i mina rutiner så alla inlägg verkligen kommer upp som de ska! Nu blir det att chilla en stund innan jag drar mig hemåt för att börja podda och sedan gymma ihop med Nettan. Ska bli super skoj! Bloggar mer sen igen, puss på er!


1 Josefin:

skriven

Snälla visa någon fin bild på ditt löshår. Var köper eller gör du din hårförlängning?
Jag är med i en tävling på www.hairtastic.se och håller tummarna och hoppas att jag vinner. Om jag inte har tur så får jag väl spara för att kunna köpa eget och sätta in.
// J

2 Molly Nilsson

skriven

Åh vad spännande! Hoppas verkligen du vinner, håller tummarna för dig! =D
Jag får mitt hår från Rapunzel of sweden och just nu har jag Nail-hair, men innan hade jag trens och tänkte ladda upp en video gällande just detta! Brukar göra mitt löshår hos Rapunzel och ibland hos en kompis som är utbildad frisör :)