Känner igen mig så väl! 22/11

Go morgon alla bloggläsare, utgång igår och jag mår lika bra som alltid... Idag är det söndag och kikade på almenackan där jag insåg att det snart är löning, FAB! Har dock inga stora planer gällande lönen eller jo naglar, haha! Vilka mål jag har i livet, nästan tragiskt, haha!

Fick syn på denna bilden och känner så väl igen mig, Pappa sa precis samma sak både innan jag fyllt och var 18. Han lovade mig att jag skulle få köpa iller när jag fyllde 18, fick jagdet?! NEJ, "Du får vänta tills du flyttar hemifrån"... Därför flyttade jag upp till egen lägenhet under gymnasietiden och sen skaffade jag mig min första iller. Jag är väl som många andra, jag glömmer inte saker i första hand och speciellt inte det där ;)


12 år gammal och precis hittat "Att skaffa iller" på biblioteket
"Pappa kan jag få en iller"
"Nej du får vänta till du är 18 år, sen får du skaffa vad du vill"

17 år och 8 månader
"Pappa du lovade att jag skulle få en iller när jag fyllt 18 år, kommer du ihåg det?"
"Det har jag inget minne av(som vanligt), men så länge du bor här hemma kommer det inte på fråga"

17 år och 11 månader inflyttning till min första lägenhet
"Varför tejpar du igen under frysen?"
"Det är för att Stoffe(råttan) inte ska krypa under/Jag illersäkrar hemmet för imorgon ska jag hämta min första iller"

Dagen efter jag hämtat Carnivor
"Du skämtar, hur fick du pengar till detta?"
"Jag extra jobba helgen innan hos Elisabeth"
"Jag visste att det var något lurt på gång"