Komihåg det!

Det bästa jag vet är när det går bra för ens vänn om dem hittat ett nytt jobb eller hittat en partner. Att kunna glädjas åt andra är super viktigt tycker jag! Dels för at dem ska kunna glädjas åt när det går bra för en själv och även själv känna glädje när det går bra för en.

Avskyr verkligen egoistiska personer som bara ser sina egna framgångar och inte kan nöja sig åt andras, riktigt vidrigt! För helt ärligt tror jag dessa personer aldrig kommer uppleva samma glädje som dem som gläds åt andra! Jag vet illexempel vissa jag umgåts med som avunnats att det gått/går bra för mig. I  mina ögon är personer bara tragisk och riktigt misslyckad! Därför ska man glädjas åt andra, för delad glädje är dubbe glädje!


1 Crille:

skriven

Så himla snygg du är. Värsta snygga tjejen gillar din lite halv sexiga outfit😉kram