Naken som vanligt! 3/11

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra, Själv mår jag bara fit och har precis tagit mig en dusch utan mitt löhår, haha! Känner mig riktigt naken, men ska eventuellt få i det imorgon eller på lördag :) Vädret kunde varit betydligt roligare, men det hindrar inte mig att få alla mina saker gjorda! Tur man har studiolampor och massa roliga saker att se fram emot!!

Det om sker för dagen är KANSKE gymmet, har ingen lust att gå dit utan mitt löshår, haha! Skojar inte när jag säger att detta är som mitt knark fast på laglig väg, haha! Egentligen ska man kanske inte skoja om sånt, men aja :) Ska även till frissen för att klippa mig och kanske ta utväxten, men eftersom jag köpte hårfärg sist vet jag inte riktigt om jag ska göra det själv eller inte... =/ Senare ikväll väntar 1 möte jag kan berätta mer om sen :) Nu blir det att fixa sig för dagen, spackla nyllet och sedan trippa mot salongen, bloggar mer sen igen, puss på er!