Nästa salong kl 13:30!

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv har jag precis varit och klippt mig och inväntar nu att klockan ska bli 13:30 då jag ska befinnan mig på en annan salong för att ta utväxten. Brukar i vanliga fall färga själv, men tänkte skämma bort mig lite extra idag, haha! Förut gick jag alltid till en salong gällande klipp och färgning och har saknat det lite. Att färga är skoj, men det tar sån tid + allt klet som blir... Skönt att slippa detta!

Den mesta tiden ska jag sitta i en stol för att bli fin och sedan blir det hem för att fixa lite små saker. Bland annat sticka till gymmet och hämta ut ett paket, hoppas innerligt att det är min mobil!!! Btw hoppas ni gillade gårdagens video, aja ska trippa mot Thai Paak och få lite mat i magen :) Glömde äta frukost som vanligt, haha! Bloggar mer sen igen,puss på er!



1 a n n i k a:

skriven

Gott!