Okej torsdag! 26/11

Go morgon alla underbara sötisar, hopas allt är bra med er för här är det bara super! Kom recis in från en prormenad och ska inom kort unna mig lite frukost. Vädret är super dåligt och verkligen 0 lust att vara ute merän nödvändigt, haha! Perfekt eftersom jag ändå ska sätta mig ner med mina räkningar, så himla skönt att få dem ur världen! Förstår verkligen inte hur man kan komma på idén att skjuta upp det?!

Det som sker för dagen är följande gymmet senare ikväll, möte och tvätta det sista eftersom jag alltid på något vis öyckas skjuta upp det, haha! Skulle ätit en lunch ihop med en kompis, men vi bestämde attvi tar det imorgon istället! Annars sker inte så mycket mer än detta, helt okej dag! Slänger upp lite bilder från lunchen från förra veckan med Emma, blev Spice & Rice, underbart!



1 Carina Marianne Holst:

skriven

Ser himla gott ut och láter som om du kommer att fá en fin dag! :)

3 Molly Nilsson:

skriven

Ni får också ha en dag i månaden eller i veckan där ni unnar er lite extra gott också, så himla värt det! :)

2 rememberthiis.blogg.se

skriven

Ser gott ut:)