Så tjänar jag min blogglön!

Det många frågar mig både privat som helt "random" är"Hur tjänar man pengar på att blogga?" !Hur tjänar du pengar på ditt bloggande?" Helt ärligt så vet jag inte hur andra gör, men för min egna del har jag haft VÄLDIGT FLYT! Att jag kan få ihop en lön på det jag gör är att jag lägger ner en hel del tid på det jag gör.

För mig har det ingen större betydelse om du/ni går in på min blogg 511 gånger eller klickar på en länk jag delar... Det är det många tror, komiskt va?! Varje månad har jag X-antal möten var av nya samarbeten ska bindas som kontaktat mig veckan eller månaden innan. Där jag berättar mina krav och önskemål och motparten sina. När ett möte gått igenom/lyckats för X-summa över till mitt konto där skatt dras, samt en värde check som jag oftast får via mail. Ett kontrakt skrivs och jag får vraka och välja ur företagets sortiment.

 Min blogglön är redan klappad och klar redan månaden innan vilket gör att det inte har någon större betydelse för mig hur många som klickar på länken och köper. Många tror också att jag bara visar upp saker för saken skull, men NEJ FEL! Jag vill tipsa er om saker JAG tycker är OMG erller helt FAB, därför jag har som krav på att välja produkter i företags sortiment. Jag är en liten bloggare vilket gör att jag måste spela med helt andra kort än de större uppe i Sthlm :)