Shoppingtime!

Hej på er alla finisar, kl är snart 21:00 och ska inom kort iväg till ICA för att införskaffa mitt flak Red Bull och hämta ut mitt efterlängtade paket! Hoppas, hooppas det är min mobil, annars blir jag inte lyckligför 5 öre... Eller jo kanske men inte fullt lika lycklig, haha! Har nyligen kommit hem efter spelat in podden och blev ett väldigt speciellt avsnitt! Ska sätta mig med redigeringen senare ikväll när jag kommit hem!

Nu blir det att uttre ner mot stan och sen KANSKE jag ska gå till gymmet. Har slarvat dom närmsta veckorna, så hög tid att ta igen! Laddar också upp en bild på det jag pysslade med igår kväll, hihi ^^


1 Crille:

skriven

Molly du är en sån söt tjej. Du är som vin blir vara finare med åren.kram

2 Molly Nilsson

skriven

Aw det var väldigt gulligt sagt av dig, tack! =)