Urk! 8/11

Go morgon alla bloggläsare, bakis som vanligt och då kan ni nästan gissa vad jag gjorde igår, haha! Efter vi hade bowlat och ätit pizza blev det utgång och jag var verkligen så otaggad men blev ändå himla skoj ändå :) Träffade på lite nytt folk och dansade som vanligt på golvet som en liten vilde, haha! Ibland skulle jag vilja spela in en krogrunda på dansgolvet eller nja det kanske jag inte alls vill vid närmare eftertanke, haha!

Aja, idag är det för övrigt söndag och farsdag, det har ni inte missat väl? :) Ska ner på stan senare och kika ut något fint. Sen kl 18 ska jag på kalas hos min faster och träffa lite kusiner. Baksmälla och släktträff en super combo, haha! Nä så illa är det inte, ge mig en stor Red Bull så fixar jag detta galant, haha! Bloggar mer sen igen ska sova lite nu, puss på er!