Alltid 2 sidor!

Hej på er alla sötnosar, hoppas allt är bra med er och att ni haft en super mysig/härlig dag för det har jag! Kom nyss hem från tandläkarn och gått jtte bra! Fick till och med lite beröm, men nog om detta! Var tidigare idag och lunchade ihop med Mami och jätte mysigt att ha en liten pratstund med henne! Efterom jag tydligen ska vara hos tandläkarn igen på Tors för tandsten tänkte jag försöka ta en lunch ihop med Papi =)

Nu blir det att dressa om från att gå till bloggerska till Djurvårdare, haha! Verkligen 2 olika världar jag lever i, men gillar det =) Dessutom har jag läst massa konstiga saker på FB om både det ena och andra om köttproduktion... Tråkigt när media felvinklar världen =/ Givetvis finns det gårdar som misskötersig, men alla gör det inte! Det är som att säga att alla "kamphundar" är mentalt sjuka i huvdet bara för en mat stött på är det... Det finns alltid en förklaring till varför hundar går till attack och att djur far illa =)