Bröst-snack!

Det senaste jag funderat kring är min bröstoperation och när jag ska göra den... Som ni vet kan vi TS-personer få det genom staten/skattepengar. Rätt eller fel får ni avgöra själva. eftersom jag skattar för en "normal svenssonlön" i månaden kommer jag betalat av min såkallade skuld efter 3-4 månader. Men eftersom kö tiderna är långa och antar man ska gå på x-antal undersökningar, funderar jag nu på att betala den helt och hållet på egen hand.

Jag har verkligen inte tid att åka ner till Göteborg fler gånger i månaden eftersom det sällan passar mitt schema och där av fått avboka flera olika besök för brsöt, könskorrigering, laser, hormoner, fortplanting etc... Det jag nu funderar på är att boka tid för en konsultation i Falköping där jag gjorde min näsa och låta dom göra ingreppet istället för schalgrenska, hihi ^^

Givetvis kommer jag få pröjsa hela summan själv, men andra sidan anser jag det är värt det + att ingen kan anklaga mig för stat-tuttar, haha! Skämt och sido, har man förmågan att kunna betala det själv, arför inte liksom?! =D
1 N.:

skriven

Folk kan alltid tycka vad dom vill men endast du själv vet vad du tycker känns rätt för dig själv :)!

Om du väljer att genomföra operation på egen kostnad så rekommenderar jag citadellkliniken :)! Ligger dock i Skåne :)

2 Molly Nilsson

skriven

Aw vad rart sagt a dig och får kika på den kliniken, en sväng ner till Skåne har man aldrig dött av =D