Den dagen den sorgen!

Hej på er allihopa, dåså är det dags att gå från bloggerska till att mjölka kossor, haha! Älskar blickarna i hissen man får när dom känner att det lutkar lite ladugård, haha! Jag har all förståelse för innan jag började med detta tyckte jag också att det var en väldigtu nik doft eller hur man ska säga, haha! Men aja nu är det som det är och jag trivs med det jag gör, vilket är det viktigaste eller?!

Att bero på det där tror jag säkerligen folk undrar hur jag kan bo helt själv i min 3:a i snart 1 år, men det är som jag alltid sagt. Hade jag inte haft detta jobbet tror jag inte att jag kunnat vara en "normal" och jordnäraperson. Svårt att förklara men tror detta yrke håller mig nere på jorden ,en sen får tiden avgöra om detta är mitt livsyrke eller hur man ska säga :) Klart jag ibland känner ett sug att enbart leva på bloggen, men fram tills det blir aktuellt får det vara som det är, hihi ^^