Glass till frukost! 8/10

Go morgon alla sötnosar, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! jälv mår jag bara fint och sitter just nu och trycker i mig lite glas undertiden jag redigerar det sista med dagens video, hihi ^^ Solen skiner och allt är bara allmänt bra, antog jag skulle åka på hormonrubbning idag, men verkar försvunnit, himla skönt! =D

Det som sker för dagen är att jobba med lite inlägg, gymmet senare ikväll och hämta ut et litet paket. En helt okej dag om ni frågar mig. Ska ockå ringa Skövdebostäder gällande min vägg, vill faktiskt få klarhet när detta är tänkt att äga rum, det kommer bli så FAB! Sen ska jag givetvis svara på era komentarer, vet att jag är super duper dålig på det, men ska fixa det idag, tack i förhand för ert tålamod!!! Nu ska jag mumsa vidare på min glass och så hörs vi mer sen igen, puss på er!