Har inte tid med kallprat!

Hej på er, har precis kikat på en lite film och ska inom kort göra mig ken "jobbshake" för att sedan åka mot jobbet. Dagen har varit underbar, allt har gått bra och när jag kommer hem ikväll blir det ett litet möte. Fördelen med mitt bloggande är att man kan själv bestämma arbetstiderna eller på ett ungefär iaf, haha!

Fick för övrigt besök av en man från hyresgstföreningen och tydligen ska Skövdebostäder höja hyran för oss på Käpplunda och säkert för många andra också.... Det jag däremot inte kunde begripa hur han tog sig in?! Bästa med att bo här är att bara vi med brickor kan komma in eller om vi släppe in folk med vårstationära telefon, vilket gör att vi slipper massa försäljare, hihi ^^ Dock är min lilla tanke hur han bad sig åt?! Säkert stått utanför och väntat... Var trevlig förvisso men är man upptagen som jag är har man inte tid med massa kallprat, haha!