Jag är allergisk mot idioti!

Tidigare idag kontaktade jag Skövdebosäder och frågade om min fondtapet och gissa vad... Då hade precis samma sak upprepats "Vi har inte fått in någon anmälan" och redan då kände  jag hur mitt temperament steg mindre än en halv minut. Eftersom jag vet att jag lämnade in anmälan personligen och kikade på tapeterna på deras huvudkontor för att ALLT skulle gå rätt till hade lappen ändå förvunnit...

Han i telefonen var givetvis inte den skyldige, men jag kunde inte hålla tillbaks. Det hade varit okej om detta var första gången, men NU är det banne mig 2:a gången detta sker, inte okej! Det slutade med att han skulle kolla upp priserna för en målare och OM väntetiden är längre än december kommer jag anlita en annan firma som får upp den! Betalar man 9000 i månaden för en längehet vill man få bra service och inte massa klantskallar som tappar bort saker...

När jag la på ringde jag vidare om min inglasadebalkong och tack och lov hade den kommit in och allt var beställt. När den sätts in vet jag dock inte, men med lite tur kommer den komma upp innan jul eller i början av nästa år, FAB!