Längtar, det kommer bli så skoj!

Något jag funderat kring länge och äntligen fått tummen ur röven och genomfört är att lägga upp ett schema för kommande videos. Det vill säga att jag planerar upp mitt videobloggande och alltid har videos klara inför Tisdag och Torsdag som är tänkt att vara. Vilket gör att det inte blir som denna veckan som var att videorna INTE kommer upp som dom ska...

Dessutom har jag kommit på lite olika "kategorier", under 1 vecka kommer 2 videos dyka upp av något som står nedanför. Jag ser redan fram emot att påbörja detta nya lilla videoprojektet och hoppas ni med tycker det kommer bli lika skoj som jag tycker det ska bli!!! =D
Kategorierna jag tänkt mig är följande:



*Vloggar (Följ med mig under en dag)
* Jag testar (Provar olika produkter så som hår, smink, hudvård etc)
*TS-snack (Pratar om det om rör transsexuallism)
*Tips (Mat/Efträtter, Shoppingtips)
* Spontana videoinlägg (allt möjligt)
* Hauls (Visar upp kläder, smycken, skor, hår produkter jag fått hem)
*Challenges  (Provar olika utmaningar antingen själv eller med vänner)