Mysdag!

Hej på er alla sötisar, dåså har man sutit med lite redegering och det har verkligen gått super bra! Känns så himla skönt att ha lite framförhållning och få upp mina videos i tid. Notera att detta är torsdagens video jag pysslat med och förstå hur duktig jag är, haha! Skämt och sido. Ska inom kort göra mig redo för att gå mot gymmet, därpå kanske en kompis kommer över enare ikväll för att kika film.

Har dessutom sutit med lite förberedelse inför morgondagen då jag ska iväg, Känns som jag får ihop mitt liv och den känslan känner jag inte ofta ka jag säga er, haha! Var också ute och käkade med min lilla mamma tidigare idag, super mysigt! Hann även gå i lite affärer, men glömde boka tid för mina fransar... Får se om hon på salongen är kvar, annars blir det inte skoj för min del, haha! Slänger upp en bild från gårdagen btw :)