Mysdag!

Hej på er, dåså är det snart dags för lite jobb i daglig ordning och ska bli himla skoj! Hade riktigt huvudvärk igår så var lagom motiverad, men bara man är igång rullar allt på, men kanske jag är helt ensam om?! Oavsett vad ska det bli skönt med lite annat att göra, hihi ^^ Skulle ockå fotat lite saker till morgondagens inlägg men eftersom ljust är lite en del av min bästa vän sket det sig nu när vädret är som det är, haha!

Var tidigare idag och lunchade med min lilla Mami och var jätte skoj! Blev Thai Paaks buffe och helt ärligt börjar jag ine hur SVÅRT det är att leva som vegetarian och undvika mejeriprodukter... Det blir väldigt mycket samma sak om man inte gör undantag förstår, vilket jag får göra ibland med mjölken! TUR att jag inte bytt ut fisk och skaldjur så jag kan få lite variation, haha! Nu ska jag ut med lillen och passa på att lämna in lappen gällande balkongen, bloggar mer sen igen, puss på er!


1 a n n i k a:

skriven

Mums!