Palla stresa!

Hej på er, dåså är det snart dags att åka mot jobbet för att göra lite nytta men först ska jag ut med lillen på en liten toa promenad. Grannarna runt om kring brukar ofta berömma Guccis olika kläder hon har på sig och tycker det är så himla gulligt! :) Ska också få lite klarhet vad som sker i helgen om det blir utgång eller ej, har nämligen fått förfrågan att hälsa på neråt i landet vilket hade varit betydligt roligare, hihi ^^

Fick ett roligt samtal tidigare idag om att gå på en dejt med någon random och helt ärligt förstår jag inte folks problem med mitt singelliv, verkar mer som om dom lider mer av det än ,jag, haha! Men helt ärligt det tar slut när det tar slut. I nu läget är jag ganska off med det och har ingen bråska. Dessutom är jag så pass kräsen så det får ta sin tid det tar eller vad säger ni?! :) Man ska inte stressa fram något och äger det klick med någon klart man kör på?! =D Jag har all tid i världen tills jag stöter på Mr:right ^ ^