Sent ut som vanligt! 20/10

Go morgon alla finisar, hoppas allt är bra med er! Själv är jag super stressad som vanligt och ska inom kort iväg till stan för att luncha ihop med Mami, sweet! Hade ett sista möte tidigare idag och nu är allt klart, ska hämta ut en ny lur eftersom den jag har som ni ser nedan är helt paj, haha! Tappat den på tok för många gånger och dränkt den, men trots det har den funkat bra, fram tills nu då knappen lossna... Men turligt nog löste det sig ändå ;)

Planerna för övrigt mer än att hämta ut min nya älskling är att luncha med Mami och sedan åka till gymmet om tiden finns eftersom jag ska vara hos tandläkarn kl 15:10 eller när det nu var, längtar verkligen, haha! Ska kika på nån försäkringsgrej som dom tyckte var bra inför framtiden, 0 koll som vanligt, haha! Men lika bra försäkra tänderna när jag ändå försäkrat näsan efter operationen antar jag, haha! Bloggar mer sen igen , puss på er!


1 Robex Lundgren:

skriven

oj