Tandläkardags rond 2! 22/10

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår super! Själv mår jag bara fint och ska inom kort göra mig redo att åka till tandläkarn och eventuellt fika med min kusin, om hon har tid dvs :) Det vi ska göra idag är att skrapa bort tandsten och kika vidare på försäkringen jag pratade om. Helt ärligt tycker jag att tandläkarn är bland det tråkigaste jag vet att gå till, men lika bra att få det gjort som alla annat här i världen, haha! Ska kanske se om dm kan fixa en tandblekning till mig när jag ändå är där?! Var så himla länge sen, haha!

Det är väl det som sker idag, samt lämna lillen på salongen, städa lägenheten efter målarsnubbarna varit här, tvätta och jobba med lite inlägg. En ganka normal och behaglig dag om jag får säga det själv ;) Ska kanske köpa en liten grej senare idag, men mer om det får ni veta mer om det blir av, hihi ^^