1 September!

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är fint med er och att ni mår toppen! Själv mår jag helt okej och misstänker att det är vädret, haha! Grått och trist väder, märks att vi lämnat sommaren och är påväg in i mörkare tider, haha! Usch vad dystert, men lite så är det ändå... Men efter regn kommer nog solen fram igen :)

Det som står för dagen är att storhandla, tvätta och gå till gymmet. Var förbi en sväng igår efter ett långt uppehåll och skönt att komma igång igen! Träffade även på en kille i hissen som tydligen hade sett mig på gymmet, himla komiskt, haha! Eftersom jag är så oehört off när det kommer till folk runt om fattade jag typ 0 när han sa ''Jaså vi  bor i samma hus också''. Aja nu ska jag fortsätta med lite annat jobb, släng in tvätten innan det blir dags att bege sig till gymmet, bloggar mer sen igen, puss på er!