Ärlighet behöver inte vara fel!

Något som jag alltid får höra är att jag är en väldigt hård och elak person, men vad fanken, jag är ju bara ärlig... Vissa människor tål inte höra sanningen ändå ska dom in där och snoka, haha! Sen finns det dom som jämt ska läsa allt till punkt och prickar, känner ni igen er?!

Jag kan medge att jag är kanske lite för ärlig i vissa saker, men om det inte hade funnits ärliga personer osm miug eller någon annan hade man aldrig kommit någonstans i det här landet. Ärlighet är bra, men det är inte alla som förstår eller uppfattar den på rätt sätt. Vissa personer ska bara misstolka allt och andra fattar direkt. Men helt ärligt är det upp till var och en om hen om saker och ting inte sjunker in som det ska, för vad drabbar det egentligen mig?! =)


1 Crille:

skriven

Så snygg😉