Brist på inspiration! 6/9

Go morgon/eftermiddag alla bloggläsare, gårdagen blev ingen bloggning men hade verkligen 0 intresse för att uppdatera, verkligen HELT SLUT! Idag känner jag mig lite piggare och ska försöka leverera inlägg som vanligt under en helgdag! :) Vädret är hyffsat okej och ska inom kort mysa ner mig i sängen med en mysig film och bara njuta av livet, haha!

Kl 19:00 ska jag vara på plats på gymmet för att träna ihop med Challan, ska bli så himla skoj! Fick tidigare idag veta att Nettan fått halsproblem vilket innebär att det tyvärr inte kan bli något podd avsnitt idag... stackarn =/ Videon kom inte heller upp igår eftersom jag dels saknade insperation fick det vara, men ska försöka få upp den videon ikväll eller imorgon :) Nu blir det filmmys med min lilla goding, bloggar mer sen igen ,puss på er!