En lugn dag!

Hej på er, dåså har man kikat lite film och ska strax bege sig till jobbet för att jobba några timmar och pyssla om de små djuren. Små och små vet jag inte eftersom de flesta är större än mig utom dom minsta, haha! Många av mina vänner tycker det är lite ironiskt att jag jobbar med mjölkproduktion när jag dels slutat äta kött och inte dricker mjölk (pga laktosen), haha! En allt i livet ska inte vara förståligt heller sägs det ^^

När jag kommer hem ska jag sitta med lite jobb, gå ut med lillen och kolla på någon film. Varje torsdag jag jobbar brukar komiskt nog se ut på samma sätt, haha! Passar också på att slänga upp bilder från igår då jag var ute och åt med Annelie, så himla härligt! Kina mat 4 life säger jag bara <3





1 Felicia:

skriven

Ser gott ut :)

2 ɑ n n i k ɑ

skriven

Mums!