LYX! 28/9

Go eftermiddag alla bloggläsare, hoppas allt är fint med er och att ni mår bra! Själv kom jag precis från tandläkarn, vilket jag helt hade glömt att jag skulle till idag, haha! Stressat som en galning, där av att uppdateringen kom upp lite sent.... =/ Kom dock lite sent i daglig ordning, men kom ändå intill för att ta bort lite tandsten :)

Det som står på schemat för är luncha uppe i Hova med Annelie, eventuellt häls på Tommie och Nemo, gymma senre ikväll och redigera morgondagens video, hihi ^^ En mycket skojsig dag och för er som undrar ärjag ledig idag lyx eller vadå?! =D Att bero på något mindre lyxig har min ena nagel gått av... Aja ska få dom fina på nytt nu på lördag, hihi ^^ Btw veckans planer kommer upp någon gång under dagen, berorpå när jag kommer hem, bloggar mer sen igen, puss på er!