Lyxjobb?! 14/9

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er! Själv står jag på gymmet och hoppas på att träningen ska rulla på som vanligt :) Blev super duper glad för era fina kommentarer och tycker ni är så himla söta! Egentligen sägs det att man inte ska träna med snuva eller liknande, men som min förra simtränare sa "Ända gångerna ni får  missa en träning är när ni har feber" haha! Feber ska man aldrig träna med, men lite snuva och hals ont borde inte vara så farligt eller?! ^^'

Lite senare kommer Veckans Planer upp  . Somna strax efter gårdagens inlägg, sweet! Jag har redan bestämt att när jag går i pension ska jag bli en person som provligger sängar, asså fatta vad GÖTT! Lyxjobbet eller vad?! :D Nu ska jag fortsätta med mitt, bloggar mer sen igen, puss på er!
1 Mats:

skriven

Skönt att du orkar träna fast du är krasslig.
Precis, har du feber ska du inte träna alls.
Ha en bra dag!
Kram MJ

2 Molly Nilsson

skriven

Vad du är gullig och detsamma! kramiz :)