Min dagliga tur! 15/9

Go morgon alla bloggläsare. hoppas ni sovit gott och mår bra, själv är det bara fint trots hostan, haha! Vädret är B men vad gör det, sitter just nu i telen med Challan och diskuterar CV, verkligen inget skoj, men alltid bra att ha det gjort eller färdigt :) Planer för dagen är följnde dra till gymmet, gå på möte vid 15:30 och röja lite i lägenheten, helt okej dag om ni frågar mig. Dessutom är jagä ndå inte vidare motvierad att göra något annat heller för den delen, haha!

Åh måste lämn in min dator på lagning, något har tydligen hänt med den... Asså varför är mitt liv så jobbigt ibland, haha! Ska med ut med råttis senare och shoppa lite hundmat, hon tycker alltid det är lika skoj att få följa med. Kan också vara för att hon alltid får med sig något hem, haha! Nu ska jag jobba lite med annat också hörs vi mer sen, puss på er!