Underbar dag hemma!

Dåså är det snart dags att bege sig mot jobbet för att göra lite nytta och ska bli så skoj! Har haft en super mysig dag och hunnit med massor av olika saker, inte fel! Fick tidigare idag ringa 3 pga att min stationära dator inte har WFI bad jag dom skicka hem en sticka som kommer göra att jag kommer åt mitt internet, super! Fick massa bra hjälp och beröm över mitt val av internet också, hihi ^^

Nu blir det däremot jobba, börjar kl 17:00 och när jag slutat för dagen vilket lär bli 21:30 blir det dirket dra sig mot gymmet, så himla härligt! Passar också på att slänga upp en bild från dagern då jag hälsade på uppe i Hova hos Annelie då vi satt på fiket! Om ni någon gång åker förbi Hova MÅSTE ni ta en fika paus där, så himla mysigt! Nu måste jag byta om, vill inte gå i pyjamas till jobbet, haha!