Underbar helg!

I helgen som var blev det osm sagt Liseberg och OJ vad kul vi hade, helt sjukt! Vi åkte verkligen allt och ståd i den ena kön efter den andra, haha! Men det som slog allt var ändå maten och ska berätta mer om den en anna gång ;) Hur som helst, för er som inte vet är jag mer eller mindre livrädd för höjder vilket är ironiskt eftersom jag åkta allt högt och bor dessutom höst upp i mitt hyreshus, haha!

Men jag älskar verkligen pressa mig till det yttersta och prova min grenser. Jag gillar på den där adrenalinkicken man får när man gör sådant, SJUKT! Min personliga ''icke-favorit'' var nog Atmoswhere, Så himla hemsk och kände hur paniken steg i kroppen ju längre upp vi kom, haha! Höjdskräcken är också lika hemsk, avskyr den men älskar utmana ödet, haha!  Men helix och balder på kvällen var ändå absolut bäst när allt var svart, helt FAB =D




1 Crille:

skriven

Molly du ser inte så rädd ut😃