Woho!

Hej på er, dåså är man på gymmet och insamling ordning hann jag inte i tid, haha! Asså jag måste vara den SÄMSTA tidsplaneraren ever, haha! Ni skulle bara varit med i helgen, ett mycket bra exempel, haha! Hade mitt möte lite tidigare idag och det gick kanon! Kommer kännas gött att åka jobba efter detta träningspasset må jag säga ;) tänkte först gymma efter jobbet men som om jag hade pallat det, hallå jag känner väl mig själv, haha!

Ber om ursäkt att Veckans Planer, men att jag tappat litenintresse för allt bloggande när tekniken skiter sig är kanske inte så konstigt?! Hur som helst har jag fått tummen ur röven och klickat hem en ny dator, ska bli så himla härligt! Fick toppen hjälp när jag tidigare ringde idag, så himla nöjd! Nu ska jag gymma vidare och försöka ignorera alla nyfikna blickar, bloggar mer sen igen, puss på er!