Woop, woop!

Dåså är gymmet avklarat och känns skönt att ha det gjort istället för att köra ett pass direkt efter jobbet. Förvisso är detta passet jag körde idag betydligt enklare på ett sätt men skönt att bara komma hem och njuta av lugnet, hihi ^^

Skulle egentligen tagit en fika med en kompis men valde gå till gymmet istället. Det fanns en logisk förklaring men vet inte om jag ska skriva om den, kan vara lite för privat?! :) Åh mitt liv är helt underbart, hann också boka tid för Rödan, något om 13 mil grej, fattar 0 men blir nog bra, haha! Nu blir det hem och byta om och åka till affärer, min mjölk är mer eller mindre helt slut, haha! Att bero på detta, om 2 dagar är det löning, GÖTT! Trodde ett tag att jag inte skulle klara mig denna månaden, men verkar gått hyfsat bra trots allt! :D


1 Crille:

skriven

Jätte snygg molly

3 Molly Nilsson:

skriven

Åh vad gulligt sagt av dig och vad glad jag blir, tack så jätte mycket! kramiz :)

2 Crille

skriven

Så kul att du visar att du är en tuff o riktigt snygg tjej kollade igenom din blogg o jan bara säga wow vilket cool brud

4 Crille

skriven

Du är en sånn himmla cool tjej o jätte vacker med. Ska bli kul o följa dej här kramar om