Blir så sur!

Go eftermiddag alla sötisar, jag blir så sur... Videon från igår har fortfarande inget ljud och hoppas det kan snart få på ljudet igen, åtekommer när det är tillbaks! Iaf är stressad som vanligt, som om det är något ovanligt, haha! Ska inom kort bli upphämtad av en kille som jag ska gå på bio och sedan äta middag/lunch ihop med. Visst låter det mysigt?! :) Har dessutom ordnat löshåret som satt helt knasigt och fått det på sin rätta plats, hihi ^^

Nu är han inom kort här och sedan bär det av till Bion, ska bli så skoj! Etersom han vet att jag är TS blir det enklare för mig angående bloggen. Detta innebär att jag kommer kunna blogga som jag ska, men dock inte hinner få upp dagens klipp, pga tid på håret, haha! Well, hoppas det är okej, dags att kila, puss på er!
1 Anonym:

skriven

Fin du är:)

2 Molly Nilsson

skriven

Aw TH!!! =D