Dounat-tips!

Att jag älskar löshår vet väl dom flesta om och att ha en stor dounat är något jag tycker är riktigt fint!
Man ser väldigt elegant ut och med rätt sorts kläder skulle man både kunna ha det som mysuppsättning som till fest. Jag föredrar dom stora dounaterna, men att få runt en toffs kan var långt från enkelt om den inte går att töja. Därför tänkte jag visa en toffs jag anvnder mig av och det är himla enkelt tt träöverden utan att halva uppsättningen blir förstörd :)


Toffs


 
1 josefin:

skriven

Håller helt klart med tillbehör till håret gör mycket. Själv använder jag en vanlig traditionell donut för att få office eller flygvärdinna stilen. När jag köpte löshår från www.hairtastic.se fick jag med en gratis och använder den ofta. Det blir ännu maffigare när man har löshår i då blir det en riktigt stor skillnad.
/Kram Josefin

2 Molly Nilsson

skriven

Instämmer helt, saker till håret är lätt hänt att man glömmer och bara en lite uppsättning eller enklare frisyr kan verkligen göra stor skillnad :) Kramiz