En dag i stan! 20/4

Go morgon alla sötisar, hoppas att ni mår super för det gör jag! ska inom kort hoppa in i rödan för att åka mot stan där jag ska träffa Annelie, så himla skoj! Var ett tagsen vi sågs sist och ska bli roligt att ses igen! Ska även hinna ringa lite samtal gällande andra saker också. Suttit i 3 telfeonsamtal redan idag och känner mig redan lite mos i huvudet, haha!

Ska försöka svänga förbi affären och köpa en Red Bull, ve att jag ska trappa nermen denna huvudverken pallar jag inte, haha! Det vi ska göra idag är attgå lite på stan, luncha och bara glassa i det fina vädret. Har ni tänkt på att snart är det löning?! Kanske sista gången jag får uppleva denna känslan, haha!

Förvisso har jag min blogglön, men ni anar inte hur sjukt skönt det varit att ha 2 liknande löner, super! Enda som gjorde allt slit värt, samt att man får respons på det man gör också såklart! :)