Känns tufft!

Idag är det som sagt sista dagen på jobbet och antar det är därför jag varit lite msptt nere... Tidigare idag kom slaktbilen och plockade med sig 7 st och alla utom dom vet vad som väntar =( Jag inser idag att det var ett bra beslut att gå tidigare än var tänkt för jag inser idag att jag kommer inte klara detta... Djur är djur och man binder band oavsett bra eller dåliga.

Det jag kommer sakna mest av allt är mina jätte snälla chefer och alla stora som småttingar. Usch blir bara ledsen av själva tanken, men livet går vidare. Jag kommer alltid bära med mig minnena från gården och hur det engång var. I vissas ögon är detta kanske super ointressant att veta vad jag tycker om en ko/kor, men som sagt det är ofta oförstånd och okunnighet om man aldrig jobbat inom detta yrke... Iaf kommer det lbi skönt att säga hejdå men också tråkigt =/