Känt mig usel!

Nu är det dags för jobb och vad kan passa bättre med jobb och fint väder. för er som inte vet är jag ca 1 timme utomhus när jag börjar kl 16:00 och resterande 4 timmar inomhus. Fördel när det är väder som idag och nackdel när der regnar, haha! Fast andra sidan är jag ändå under tak så kanske inte finns några nackdelar, haha!

Fick med veta att i helgen kommer det ske massa skoj, fest och även lite shopping, fast andra sidan är det mer eller mindre vardagsmat för mig, haha! Men senaste vloggarna har jag knappt gjort någonting, känt mig ur usel.... =/ Men nu när jag är på banan igen känns allt mycket enklare, hihi ^^
1 johan:

skriven

Ibland har man sina svackor, men man finner alltid sin väg tillbaka till det bättre! :)

2 Molly Nilsson

skriven

Det har du rätt i och tack för dina fina ord! =D