Slappdag! 15/4

Go morgon alla bloggläsare, såg att ljudet till gårdagens vlogg var av, men inom kortär det fixat! Hoppas jag iaf! Är just nu i fullgång med att jobba och ska inom kort bege mig till "stan" för att köpa mig lite mat. Tanken var att laga min egna mat, men palla, haha! Jag har så sjukt mycket att göra ändå, så det får lbi snabbmat, samt lite sugen på att sola en sväng i solariumet. När jag engång bodde i Hjo gjorde jag det typ jämt, efterföljden blev 10 x mörkare än min orginal nyans xD

Senare blir de jobb och drpå iväg till Småland för att förbereda morgondagens härligheter/fest! Ska dessutom ta ur mitt löshår och sätta in det igen, vill verkligen skölja igenomhela håret! Nackdel med löshår och i mitt fall trens :) Ska jobba klart med det sista, sen blir det food, bloggar mer sen igen, puss på er!