Tipsa gärna!

Nu så är det dags för soista passet och sedan hem, hem, hem! Hat en underbara dagar hos föräldrarna maed god mat och upp-passning, precis som jag vill ha det, haha! Skämt och sido, men det ska bli riktigt skönt att få komma hem och slippa den blå väggen, haha! Funderar på att spontan handla lite, börjar få slut på min Gucci-parfym och borde införskaffa mig en ny, samt 1 eller 2 fast då ett annat märke typ diesel, chanel eller varför inte D&G? Om ni har tips på någon bra parfym ni använder oavsett pris får ni jätte gärna komma med förslag! =)

Tycker att alltl uktar samma efter man stått inne på kiks, haha! Sen behöver inte all parfym vara dyr för att lukta gott, bara att jag inte hittat någon billigare jag känt OMG, ah ni förstår :) Aja nu måste jag bytaom, bloggar mer sen igen, puss på er!