Träffade bäbisen!

Hej på er alla underbara läsare, förlåt att dagens uppdatering blev lite tråkig, men har haft fullt upp hela dagen, trots att jag har varit bakis... Vill verkligen tacka er alla att ni går in och läser dagligen, känns så himla overkligt! Så tack ska NI ALLA HA! Haft en super trevlig dag och dejten igår gick super bra, så himla skoj! Länge sen jag känt mig såhär glad och allt känns mycket roligare + att jag fick träffa min lilla bäbis tidigare idag, så himla mysigt!

Eftersom jag skulle ha väldigt mycket i görningen fick Gucci vara hemma hos mormor och morfar, vilket hon älskar! Dock trodde hon att hon skulle få följa med, hoppade in i bilen så himla sött =,) Men ska tillbaks imorgon igen och ska gosa med henne en massa, hihi ^^ Nu kommer jag nog inte bloggar mer idag, men vloggen kommer upp inom kort! Natti alla sötisar och lägg er inte för sent + att vloggen utan ljud ska funka nu igen, heja mig! =D