Underbar dag! 11/4

Go morgon alla sötisar, hoppas ni mår super duper bra och att ni sovit gott. Själv mår jag bara toppen och ska inom kort göra mig iordning för att sedan dra mig in till Skövde med brudarna. Ska ha en tjej-dag, så himla länge sen sist! Ska gå i lite affärer och kasnke lite shopping. Skulle vilja kika lite på La ramie när jag för engångs skull är i stan, samt säga upp mina Gym-kort, som jag alltid glömmer, haha!

Ska även försöka bokatid för lillen så hon blir flintis, älskar när hon är nakenfis, hihi ^^ Övrigt av dagen ska jag bara ta det lugnt och bara följa strömmen. Fick ett samtal tidigare igår som verkar väldigt intressant, men än så kan jag tyärr inte säga... Men nu ska jag spackla nyllet för vid 15:00 blir det in till storstaden för en lite tripp med vännerna. Blogga mersen igen, puss på er!