Videoinlägg!

1 Johan :

skriven

Kan förstå det där med pendlande och skilda föräldrar då mina är skilda men är rätt många år sen, men det är jobbigt och man glömmer det aldrig..
Men finns ju så mycket annat att vara glad för :)
Glad för att det går bra för dig med jobb, lägenhet osv :)
Har följt dig ett tag nu och måste bara säga att du ger mig så mycket inspiration..
Du fick mig att ta ett stort steg för min framtid och igår hade jag mitt första möte och den 15 är det andra mötet..
Även om jag inte känner dig eller något så måste jag ändå Tacka dig på något sett.. :)
So So Happy for the years to come :)

2 Molly Nilsson

skriven

Det är skönt att du ser det så idag och vad gulligt sagt av dig, tack ska du ha! =)
Vad glad jag blir att höra att du tagit ditt första steg och håller verkligen tummarna för att ALLT ska gå bra! Verkligen super glad för din skull! kramiz :)